Πλοήγηση & Αγορά

Επιλέγοντας το προϊόν που θέλετε, από οποιαδήποτε σελίδα μπορείτε να το βάλετε απευθείας στο καλάθι αγορών σας, επιλέγοντας το εικονίδιο του καλαθιού. Στην συνέχεια πατώντας “Ολοκλήρωση” στο καλάθι αγορών σας ακολουθήστε τα απλά βήματα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.

Τέλος, αφού έχετε καταχωρήσει την παραγγελία σας θα σας σταλεί αυτομάτως e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας με όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την παραγγελία σας. Αυτό σημαίνει πως η παραγγελία σας έχει καταχωρηθεί με επιτυχία στα συστήματα του www.thegoodmarket.gr. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να δείτε ακόμα το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό σας και επιλέγοντας “παρακολούθηση παραγγελίας” στο πάνω μέρος της σελίδας!

Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά καλώντας στο 235140-2419

Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 – 18:00
Σάββατο: 10.00 – 15.00

i) Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι» να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.

Στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών συλλέγετε όλα τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε. Μέχρι να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να βάλετε ή να βγάλετε προϊόντα. Η διαφορά του με το κανονικό καλάθι είναι ότι στο ηλεκτρονικό μπορείτε να τοποθετήσετε προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε στο μέλλον και να παραμείνουν εκεί όσο εσείς θέλετε. Για να χρησιμοποιήσετε το καλάθι του www.thegoodmarket.gr δε χρειάζεται να είσαστε μέλος. Ωστόσο, μπορείτε να γίνετε μέλος και να δείτε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή, (γίνεται μέλος, κάντε login στο www.thegoodmarket.gr και προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας. Αυτόματα το καλάθι σώζεται στο λογαριασμό σας, οπότε από οποιοδήποτε υπολογιστή επισκεφτείτε το www.thegoodmarket.gr και κάνετε login θα μπορείτε να δείτε το καλάθι σας, να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας).

H “Wish List” διαφέρει από το ηλεκτρονικό καλάθι αγορών γιατί γεμίζει όχι με αυτά που χρειάζεστε, αλλά με όσα… ποθείτε! Χρησιμοποιώντας τη wish list, βάζετε σε μια σειρά όλα όσα απλώς ποθείτε και σας αρέσουν από τα προϊόντα μας, ανεξαρτήτως του πότε σκοπεύετε και αν, να προχωρήσετε σε μια μελλοντική αγορά.

H “Wish List” γεμίζει λοιπόν με ό,τι λαχταράει η καρδιά σας και τραβάει η όρεξη σας. Σας βοηθάει παράλληλα να οργανώσετε και να ιεραρχήσετε καλύτερα σημερινές επιθυμίες, που μπορούν να γίνουν αυριανές ανάγκες και προτεραιότητες!

Από τη wish list μπορετέ εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας με 1-click.
Μπορείτε να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wish List (πατώντας αφαίρεση) ή να μεταφέρετε ένα προϊόν στο καλάθι σας πατώντας το καλάθι που αντιστοιχεί στο προϊόν.

H wish list ενεργοποιείται αυτόματα με τη δημιουργία λογαριασμού μέλους στο www.thegoodmarket.gr

Ναι. Οι τιμές που αναγράφονται στην ιστοσελίδα μας συμπεριλαμβάνουν το νόμιμο Φ.Π.Α. ακόμη και αν έχετε λογαριασμό χονδρικής.

Λάθη στις τιμές

Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών, χαρακτηριστικών και των τιμών των προϊόντων που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.

Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος και να παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.

Η Onerus Group δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
Η Onerus Griup δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.thegoodmarket.gr, τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.

Μπορείτε να εγγραφείτε στην αποστολή των ενημερωτικών μας newsletters και να λαμβάνετε όλη την ενημέρωση σχετικά με νέα προϊόντα, αποκλειστικές προσφορές και τις δυνατότητες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε το email σας στην ένδειξη «newsletter» που θα βρείτε στο κάτω μέρος της σελίδας. Αυτό είναι όλο! Μετά από αυτά θα λαμβάνετε κανονικά τα newsletters μας στο e-mail σας.

Ακολουθήστε τη διαδικασία εγγραφής νέου μέλους και αυτόματα έχετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στο www.thegoodmarket.gr

Μέσα από τις σελίδες του λογαριασμούς σας θα μπορείτε

  • να δείτε τις προηγούμενες παραγγελίες σας,
  • να επισκεφτείτε το καλάθι αγορών σας και τη wish list σας,
  • να αλλάξετε τα στοιχεία εγγραφής σας,
  • να ανανεώσετε τον κωδικό πρόσβασης (password) στο χώρο μελών

Πληρωμή, παράδοση, αποστολή

  • Απόδειξη λιανικής κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο σας ή κατά την παραλαβή στο κατάστημα μας.
  • Τιμολόγιο αν είστε ελεύθερος επαγγελματίας ή εταιρία. Έχετε τη δυνατότητα να παραγγείλετε από το thegoodmarket.gr ζητώντας να εκδοθεί τιμολόγιο όταν θα βρίσκεστε στο τελικό βήμα καταχώρησης της παραγγελίας σας (στοιχεία τιμολόγησης).

Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικού λογαριασμού:
Προεξοφλήστε την παραγγελία σας σε ένα από τους ακόλουθους λογαριασμούς των Τραπεζών που συνεργαζόμαστε:

  1. VivaPayment
    • GR3070100000000928730738930
  2. ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    • GR8901722540005254071658635

Δικαιούχος λογαριασμού: ΓΚΟΓΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ.

και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής με email στο info@thegoodmarket.gr την απόδειξη της κατάθεσης.

Για όλες τις εντολές πληρωμής προς άλλη τράπεζα (διαφορετική τράπεζα από αυτήν που μας κάνετε εσείς κατάθεση), σε Ευρώ ή σε Συνάλλαγμα τα έξοδα επιβαρύνουν τον Πελάτη.

2. Αντικαταβολή:
Tα προϊόντα έρχονται μέσω της courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής συν 2,5 ευρώ (αξία αντικαταβολής).
Να γνωρίζετε ότι: εάν επιλέξτε σαν μέθοδο πληρωμής την αντικαταβολή η παράδοση γίνεται αποκλειστικά με courier και όχι με μεταφορική εταιρία. Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο.

3. Χρήση πιστωτικής κάρτας:
Στην περίπτωση αυτή πληρώνετε με την πιστωτική σας κάρτα. Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες.

Άτοκες δόσεις με πιστωτική:

Για αξία προϊόντων άνω των: Δόσεις
50,00€ 1
100,00€ 3
   
   
   

Μέχρι την πλήρη εξόφληση του τιμήματος τα εμπορεύματα παραμένουν στην κυριότητα της πωλήτριας εταιρείας. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται ταυτόχρονα με την τοποθέτηση της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Σε περίπτωση που η παραγγελία πραγματοποιείται στα στοιχεία και για λογαριασμό εταιρείας τότε η πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιείτε να είναι εταιρική. Δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρείας. Για την παράδοση των προϊόντων μπορεί να ζητηθεί φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας του κατόχου της πιστωτικής κάρτας.

4. PaybyBank

Με τον τρόπο πληρωμής PayByBank μπορείτε να πληρώσετε από το ασφαλές περιβάλλον του e-banking ή mobile-banking της προτίμησης σας χρησιμοποιώντας τα χρήματα του τραπεζικού σας λογαριασμού. Δείτε αναλυτικά τις οδηγίες πληρωμής εδώ.

Να γνωρίζετε ότι
Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, παραστατικά αξίας άνω των 500€ (με ΦΠΑ) προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 500€(προ ΦΠΑ) προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

 

Οι παρακάτω τρόποι αποστολής αφορούν περιοχές εντός Ελλάδος.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα thegoodmarket.gr της εταιρίας Onerus Group χρησιμοποιεί πέντε τρόπους αποστολής:

Παραλαβή από το κατάστημα: Στο πρώτο στάδιο ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε στον τρόπο παραλαβής το «Στις αποθήκες μας». Θα ενημερωθείτε σχετικά με το πότε θα είναι η παραγγελίας σας έτοιμη προς παραλαβή. Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Παραλαβές εμπορευμάτων από το κατάστημά μας γίνονται καθημερινά από τις 10:00 έως 18:00 & το Σάββατο 10:00 έως 15:00.

Courier: Με Courier έρχονται τα προϊόντα που έχουν περιορισμένο βάρος και όγκο(ελάχιστα μεταφορικά 3,0 ευρώ).

Μεταφορική: Με μεταφορική έρχονται τα προϊόντα μεγάλου όγκου και βάρους. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται στο πεζοδρόμιο του σπιτιού σας και όχι στο διαμέρισμα. (Οι ώρες παράδοσης ορίζονται από την εκάστοτε μεταφορική. Ενδεικτικά για Αθήνα παραδόσεις Δευτέρα-Παρασκευή 10:00 πμ – 16:00 μμ).

Παράδοση σε μεταφορική της επιλογή σας: Στην περίπτωση αυτή, η εταιρία μας αναλαμβάνει τη μεταφορά μέχρι το πρακτορείο της επιλογή σας και σας χρεώνει μόνο το αντίστοιχο ποσό. Το κόστος μεταφοράς από το πρακτορείο στο χώρο σας συμφωνείται και πληρώνεται από εσάς κατ’ ευθείαν στο πρακτορείο.

Παραλαβή από το πρακτορείο: Με τον τρόπο αυτόν σας δίνετε η δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα σας από το πρακτορείο της περιοχή σας.

Να γνωρίζετε ότι: Για κάθε προϊόν ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα υπολογίζει τα ακριβή μεταφορικά του προϊόντος.

Χρόνοι αποστολής:
Οι παραγγελίες εκτελούνται την ίδια εργάσιμη ημέρα από τη μέρα παραγγελίας εφόσον είναι ετοιμοπαράδοτα και η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 14:30. Τα υπέρβαρα ή ογκώδη προϊόντα, τα οποία είναι ετοιμοπαράδοτα, αποστέλλονται με πρακτορεία μεταφορών στο χώρο σας και τα παραλαμβάνετε σε 4 έως 7 εργάσιμες ημέρες.

Η εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην παράδοση των παραγγελιών που οφείλονται σε τρίτους, σε ανωτέρα βία ή σε συνδρομή γεγονότων.

Συγκεκριμένα:
Αποστέλλουμε τα προϊόντα σας μέσω courier σε όλους τους προορισμούς, (εντός Ελλάδος) προκειμένου να εξασφαλιστεί η ταχεία και ασφαλής μεταφορά και παραλαβή τους. Το κόστος ποικίλει ανάλογα με το βάρος και ορισμένες περιπτώσεις, τον όγκο του προϊόντος, αλλά και τον προορισμό του (ηπειρωτικό, νησιωτικό, δυσπρόσιτο, εξωτερικού). Η εταιρία courier αναλαμβάνει την αποστολή στις απομακρυσμένες περιοχές χωρίς επιπλέον χρέωση, ωστόσο παραδίδει τα προϊόντα στο ταχυδρομείο της περιοχής και όχι στο τόπο παράδοσης.

Για ιδιαίτερα βαριά ή ογκώδη προϊόντα, η εταιρία στέλνει τα προϊόντα μέσω μεταφορικής.

Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «καθυστερήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στη διάθεσή μας όταν υπολογίζουμε.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία μου
Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 235140-2419, για να σας βρούμε αμέσως λύση.

  • Αν το λάθος είναι δικό μας, αναλαμβάνουμε άμεσα την ευθύνη και θα σας στείλουμε το είδος το συντομότερο χωρίς καμία επιβάρυνση.
  • Αν είναι προϊόν το οποίο δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή διαθέσιμο στις αποθήκες μας, θα σας ενημερώσουμε για το πότε το περιμένουμε και για το αν θα υπάρξει κάποια πιθανή επιβάρυνση για τη μεταφορά.

Παρακαλώ καλέστε μας στο 235140-2419 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου.

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν.

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

  • – Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου;
  • – Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
  • – Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί;
  • – Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ;
  • – Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου.
  • – Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν.
  • – Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online;

Παρακαλώ καλέστε μας στο 2351-40-24-19 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Τα προϊόντα που προμηθεύει το ηλεκτρονικό κατάστημα www.thegoodmarket.gr της Onerus Group μπορούν να επιστραφούν και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους σε όλες τις περιπτώσεις (1,2) στις οποίες:

  • με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.thegoodmarket.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή
  • προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (για να διαπιστωθεί η κακή και ελαττωματική ποιότητα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο info@thegoodmarket.gr).

Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. (Για να δείτε εάν το προϊόν σας έχει εγγύηση κατασκευαστεί ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.thegoodmarket.gr, βρείτε το προϊόν που αγοράσατε ή που σκοπεύετε να αγοράσετε και δείτε εάν αναγράφετε ότι περιέχει εγγύηση. Είστε υπεύθυνοι πριν από κάθε σας αγορά να βλέπετε εάν το/τα προϊόν/προϊόντα που σκοπεύετε να αγοράσετε περιέχουν εγγύηση. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορείτε να επικοινωνείτε με τo www.thegoodmarket.gr για να σας υποδείξουμε τα στοιχεία επικοινωνίας με την αντιπροσωπεία του προϊόντος.
Επίσης, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε προϊόντα όπου δεν υπάρχει ταινία ασφαλείας από τον προμηθευτή/κατασκευαστή και εμπίπτουν στους λόγους υγιεινής όπως Σαμπουάν, Αφρόλουτρα, Κρέμες Σώματος, τρόφιμα, όπως και κάθε προϊόν που έχει τροποποιηθεί/πλυθεί/χρησιμοποιηθεί.

Έξοδα μεταφοράς, συναρμολόγησης και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών δεν επιστρέφονται.
Η Onerus Group δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής.
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που έχουν παραληφθεί από μεταφορική η courier του πελάτη, θα πρέπει να γυρίσουν και πάλι στην έδρα μας με τον ίδιο τρόπο, ακόμη και σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος(η μεταφορά επιβαρύνει το πελάτη).

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2) το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις άνω περιπτώσεις (1,2) θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις (1,2)τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη αχρησιμοποίητα (as new) και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί επικοινωνία με τo www.thegoodmarket.gr στο 235140-2419 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • – επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
  • – το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
  • – το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

  • – Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προϊόν, στην περίπτωση αυτήν επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση(ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
  • – Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.
  • – Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 14 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας ο πελάτης το κόστος της μεταφοράς του προϊόντος. Θα σας δοθεί πιστωτικό σημείωμα ή επιστροφή χρημάτων. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε το www.thegoodmarket.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων. Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η Onerus Group, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.
Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία Onerus Group έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με την εταιρία Onerus Group.

Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως τηλεφωνικά στο 235140-2419 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από το www.thegoodmarket.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:
ΣΕΦΕΡΗ 25 ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΠΙΕΡΙΑΣ 60134 ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ»

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 235140-2419 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού μας τόπου.
Η πολιτική επιστροφών της Onerus Group δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει ότι η παραγγελίας σας καταχωρήθηκε και έχει φθάσει σε εμάς.
Μόλις το δέμα αποκτήσει αριθμό αποστολής και παραδοθεί στην εταιρεία courier θα σας αποσταλεί e mail με τον αριθμό αποστολής της παραγγελίας!